Vrácení a reklamace

  • Něco Vám nesedí a potřebuje vyměnit?
  • Objednali jste více kusů na vyzkoušení?
  • Vybrali jste si jiné zboží?

Občas se to stane, a proto pro Vás máme jednoduché řešení.

Zboží Vám rádi vyměníme, nebo vrátíme peníze.

  1. Dejte nám vědět - zavolejte nebo napište email, abychom se dohodli co dál.
  2. Pošlete přes Zásilkovnu:
    Kamýcká, 165 00 Praha-Suchdol, ID: 6242 (GATE4KIDS)
    s kontaktními údaji:
    Pavla Šťastná
    +420 725 706482
    info@chelseaclark.cz
  3. Pošlete jinou přepravní společností se sledováním balíčku: Česká pošta, DPD, PPL, GLS ....
    • zašlete na adresu: My Elegance s.r.o., Komenského 916, 252 62 Horoměřice
    • přepravu platíte Vy

Pro Váš přehled

Zboží můžete vrátit do 30 dnů

  • Máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 30 dnů ode dne obdržení zboží a to bez udání důvodu
  • Přesto budeme rádi, když nám řeknete, proč zboží vracíte, abychom to mohli na příště vylepšit.

Dejte nám vědět, až pak zašlete zboží

Zboží zašlete nepoškozené, nejlépe v původním obalu

  • Velmi nám usnadníte práci, když zboží zašlete zpět nejlépe tak, jak jste jej obdrželi.
  • Využití starého obalu je navíc ekologické řešení. Za to Vám předem děkujeme.

Peníze vrátíme zpět stejnou cestou, jakou jste zaplatili

  • Jakmile k nám zboží dorazí, vše zkontrolujeme a peníze zašleme co nejdříve zpět
  • Máme na to 14 dní, ale nebudeme Vás zbytečně zdržovat

Pokud je cokoliv v nepořádku, dejte nám prosím vědět.

Podrobnosti najdete v našem Reklamačním řádu a také v Obchodních podmínkách.