Vrácení a reklamace
- Něco Vám nesedí a potřebuje vyměnit?
- Objednali jste více kusů na vyzkoušení?
- Vybrali jste si jiné zboží?
Občas se to stane, a proto pro Vás máme jednoduché řešení.
Zboží Vám rádi zdarma vyměníme, nebo bez problémů vrátíme peníze.
- Dejte nám vědět - zavolejte nebo napište email, abychom se dohodli co dál.
- Pošlete přes Zásilkovnu - odnesete na nejbližší pobočku
- řeknete naše číslo 958 52 736 a Vaše jméno.
- služba je pro Vás zcela zdarma
- Pošlete jinou přepravní společností se sledováním balíčku: Česká pošta, DPD, PPL, GLS ....
- zašlete na adresu: My Elegance s.r.o., Komenského 916, 252 62 Horoměřice
- přepravu platíte Vy
Pro Váš přehled
Zboží můžete vrátit do 30 dnů
- Máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 30 dnů ode dne obdržení zboží a to bez udání důvodu
- Přesto budeme rádi, když nám řeknete, proč zboží vracíte, abychom to mohli na příště vylepšit.
Dejte nám vědět, až pak zašlete zboží
- Prosíme Vás, abyste nás nejprve kontaktovali a domluvili s námi detaily vrácení zboží.
Zboží zašlete nepoškozené, nejlépe v původním obalu
- Velmi nám usnadníte práci, když zboží zašlete zpět nejlépe tak, jak jste jej obdrželi.
- Využití starého obalu je navíc ekologické řešení. Za to Vám předem děkujeme.
Kam balíček poslat
- Pošlete přes Zásilkovnu - odnesete na nejbližší pobočku
- řeknete naše číslo 981 695 67 a Vaše jméno.
- služba je pro Vás zcela zdarma
- Pošlete jinou přepravní společností se sledováním balíčku: Česká pošta, DPD, PPL, GLS ....
- zašlete na adresu: My Elegance s.r.o., Komenského 916, 252 62 Horoměřice
- přepravu platíte Vy
Poštovné zpět je ZDARMA
- Vrácení přes Zásilkovnu máte zcela ZDARMA (dopravu zpět hradíme my)
- Výměna zboží přes Zásilkovnu je zcela ZDARMA (dopravu tam i zpět hradíme my)
- Při vrácení celé objednávky obdržíte celou částku, kterou jste platili včetně poštovného.
Peníze vrátíme zpět stejnou cestou, jakou jste zaplatili
- Jakmile k nám zboží dorazí, vše zkontrolujeme a peníze zašleme co nejdříve zpět
- Máme na to 14 dní, ale nebudeme Vás zbytečně zdržovat
Pokud je cokoliv v nepořádku, dejte nám prosím vědět.
Podrobnosti najdete v našem Reklamačním řádu a také v Obchodních podmínkách.